Satış Sonrası Destek

Satış Sonrası Destek

Probel satış anında vermiş olduğu kurulum ve eğitim hizmetlerinin yanında, satış sonrası müşterilerine sağlamış olduğu 7/24 hizmeti, müşterileri tarafından büyük memnuniyet ile karşılanmaktadır. Müşteri memnuniyetini kendisine ilke edinmiş firma, konusunda uzmanlaşmış destek kadrosu ile, çağrı merkezinemüşterilerinden gelen istekler anında değerlendirilmekte ve çözüm sunulmaktadır.

Çağrı merkezimize gelen her çağrı, kayıt altına alınmakta, çözümlenme süreci yöneticiler ve müşteriler tarafından takip edilebilmektedir. Bildirilen isteğin türüne göre, şirket merkezinde yerinden destek, uzak bağlantı ile destek veya kurumda yerinde personel desteği ile sorunlar çözümlenmektedir. Sistem geçişlerinden kurulum ve eğitim için gerekli uzman personel desteği sağlanmakta, veri aktarımlarıve geçişler sorunsuz ve kesintisiz bir şekilde yapılmaktadır.